sobota, 9 listopada 2013

Rozdział 17

-Kogo ? -pyta Ada.
-Pytasz jeszcze kogo ?-pytam.
-Tak pytam się-mówi Ada.
-No Jo- warknęłam.
-Dlaczego ? - pyta Weronika.
-Dlaczego ? ?Przystawia się do Kendalla na każdym kroku -warknęłam.
-Jesteś zazdrosna prawda ? -spytał się Kendall.
Nie zwróciłam uwagi  na głos.Po chwili poczułam ręce na talii i  zaborczym ruchem przyciągnął do siebie .
-Tak jestem i to bardzo -odparłam cicho.
-To słodkie misiaczku - odparł mój zielonooki chłopak.
-Kendall -powiedziałam- nie powinieneś być teraz na planie 
-Ale nagrywają scenę z Loganem i Camil -wyszeptał mi do ucha.
-Rozumiem- wtuliłam się mocniej w chłopaka.-ej miała być scena z  Tobą i ..... Jo -westchnęłam cicho.
-Powiedziałem im,żeby przełożyli scenę ,ponieważ mój skarb jest smutny-przytulił mnie mocno do siebie.
-Idź go nakręcić i będziemy mieć to z głowy -wyszeptałam - będę czekać przed planem  nie chcę tego oglądać 
-Dobrze kotku -pocałował mnie w czoło czule-Kocham Cię misiu-wyszeptał mi do uszka .-po nakręceniu przyjdę do Ciebie misiaczku
-Dobrze - powiedziałam i wyszłam.Znalazłam jeszcze jedną paczkę papierosów..Wyjęłam jednego i zapaliłam.Pociągnęłam i wypuściłam dym ustami .
-Nie powinnaś palić -odezwał się głos za mną .
-Wiem Logan -spojrzałam na niego.-Ale musiałam wszystko mnie przerasta już 
-Wiem Marta wiem-powiedział podchodząc do mnie.
-Nie wiesz .Ty się nie dowiedziałeś się że byłeś okłamany przez całe życie ,nie zmagasz się z chorobą którą możesz przegrać -spojrzałam na niego .
-No tak domyślam się -westchnął-Kendall nic nie czuje do Jo to ciebie kocha 
-Wiem ale jak to widzę-spojrzałam w niebo.
-A teraz skończ palić nim Kendall się dowie
Skończyłam palić.
-Chcesz ? -pytam podając mu batonika.
-Jasne-odparł i wziął ode mnie batona.Zjedliśmy równo częście 
-Ale nikomu o tym nie powiesz prawda LogiBear ?
-Prawda Marta -zaśmiałam się z miny Logana.Przyszli Carlos i James z Foxem .
-I co tak długo kręcą ? -pytam.
-No bo Jo psuje każde ujęcie -warknął James.
-Co za mała .... 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz